Pan vat vlam aan de Zaagmuldersweg

© Niels Akkerman/FPS
In een woning aan de Zaagmuldersweg in Groningen heeft woensdagavond korte tijd een pan in brand gestaan.
De bewoner was al in slaap gevallen, maar de buren waren alert. Ze hoorden een rookmelder en belden daarop gelijk de brandweer. Die kon het brandje vervolgens snel blussen.
De man kreeg wel wat rook naar binnen. Hij is behandeld door ambulancepersoneel.
Hoeveel schade de brand heeft veroorzaakt is onduidelijk.
Zaagmuldersweg: brand is gemeld door alerte buren die een rookmelder hoorden. Bewoner was in slaap gevallen, hij wordt gecheckt in de ambu.

— Brandweer Groningen (@BRWGroningen)