Groninger schoenenwinkel valt in de prijzen

De Schoenenfabriek uit Groningen heeft zondag de Best Customer Experience Award gekregen, een onderscheiding voor de beste winkelbelevenis voor de klant. De schoenenwinkel kreeg de prijs op de Dutch Retail Experience Awards in Amsterdam.
De prijzen worden jaarlijks uitgereikt door Goodbrandz. Deze organisatie wil vernieuwende winkelconcepten stimuleren. Volgens Goodbrandz draait het tegenwoordig niet meer om de aankoop zelf, maar om entertainment en beleving in de winkel.

'Verfrissend concept'

De winnaars van de awards worden door een onafhankelijke jury gekozen. Volgens de jury is het kopen van schoenen bij De Schoenenfabriek, met onder meer een vestiging aan de Vismarkt in Groningen, een feestje: 'Het is de eigenaar in een meer dan verzadigde markt gelukt om een totaal authentiek en verfrissend concept neer te zetten. De winkel heeft veel stoere en industriële elementen, waarmee zij voorloper waren.'
Ook de webshop van De Schoenenfabriek viel in de smaak bij de jury.
Winnaar!!!!!
Posted by De Schoenenfabriek on zondag 12 juli 2015