Bewoners in alle vroegte gewekt na brand in flatgebouw

In Hoogezand is zaterdagochtend vroeg brand ontstaan in een flatgebouw aan de Ferdinand Bolstraat. Toen de brandweer rond 04:30 uur poolshoogte bij de flat nam, stond de hele portiek vol rook.

De politie was ter plaatse om in alle vroegte enkele flatbewoners wakker te maken en naar buiten te begeleiden. Een man en een vrouw hadden rook ingeademd en werden naar het ziekenhuis gebracht voor verdere behandeling.

Niet voor het eerst

Al snel bleek het om een klein brandje in de kelder van de flat te gaan, waar afval in brand stond. De politie neemt de zaak hoog op, want het is niet voor het eerst dat er brand in de flat plaatsvindt.

Meer over dit onderwerp:
112nieuws brand HOOGEZAND
Deel dit artikel:

Recent nieuws