Frituurpan oorzaak tragische brand

TERMUNTERZIJL - De 34-jarige man uit Delfzijl die eind vorige week door brand in zijn caravan om het leven kwam, lag tijdens het uitbreken van de brand te slapen.De man had een frituurpan op het gas aangezet en was daarna even gaan liggen. Het slachtoffer woonde tijdelijk in de stacaravan die hij huurde op camping Zeestrand in Termunterzijl.Tijdens het blussen van de brand werd verondersteld dat er niemand in de caravan aanwezig was. Pas na het blussen vond men het verbrande lichaam van het slachtoffer.
null